|
|
نوشته شده توسط : رضا گراف
- به طور کوتاه ، مختصر و مفید کمی در مورد نوع فعالیت شرکت ، کارخانه و برند خودتون در راستای هدف ها و فعالیت هایی که در برنامه حال و آینده دارد در آغاز و به نوعی سرفصل کاتالوگ خود بنویسید تا خوانندگان کاتالوگ بیشتر با عملگرد و نام برند شما آشنا شوند .
- اگر در گذشته شرکت شما به یک مقام ، جایزه و رتبه ای دست پیدا کرده است و یا حتی نماد از آن در دست دارید به صورت خلاصه قسمتی از طراحی کاتالوگ خود را به آن اختصاص دهید .
- به محصول و خدماتی که بیشتر مورد توجه مشتریان و مصرف کنندگان خود قرار گرفته اهمیت دهید و قسمتی از کاتالوگ خود را در خصوص این موضوع توضیح دهید و مخاطب خود را بیشتر با بهترین تولید خود آشنا کنید .
- اگر شرکت یا کارخانه شما دارای یک ویژگی خاص و کاملا متمایز از رقبا را دارا می باشد ، حتما به این موضوع به صورت صحیح و همراه با یک پیام گیرا بپردازید ، اطلاعاتی را هنگام طراحی کاتالوگ و چاپ آن درج کنید که خواننده کاتالوگ شما با مشخصات فنی و خدماتی توسط شما قابل ارائه هستند آشنا شوند .
- اهمیت استفاده از تصاویر ( عکس ها ) در کاتالوگ و متن های کوتاه مندرج در آن به حدی موثر است که در زمان بسیار می تواند مخاطب را به خوبی جذب و تحریک به خواندن کاتالوگ تبلیغاتی شما کند .
- کاتالوگ با توجه به فراهم کردن موقعیت مناسب برای مخاطب ، زمان مقایسه کالا و نوع سرویس دهی و خدمات را برای خواننده ایجاد می کنند که او برای خرید کالا یا محصول به یک مقایسه و فکر بیشتر بی اندیشد تا بهترین انتخاب را داشته باشد و محصولی مورد با شرایط خود را انتخاب میکند .
- نکته مهم پایانی ، درج اطلاعات کامل تماس ، شامل تلفن ، آدرس وب سایت ، پست الکترونیکی ، آدرس محل کارخانه و … که بیشتر برای شناخت مخاطب صورت می گیرد .
لینک کوتاه : http://reza-graph.ir/?p=9790
:: برچسبها:
کاتالوگ,طراحی کاتالوگ,چاپ کاتالوگ,طراحی کاتالوگ صنعتی,نکات قابل توجه طراحی کاتالوگ صنعتی ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 خرداد 1395 |
نظرات ()
|
|
|
|
|